خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اشکان کمانگری و اثر درآینه

اشکان کمانگری و اثر درآینه

اشكان كمانگري

او متولد ١٣٦٣ موسيقی را از كودكی با فراگيری سنتور آغاز و در سنين نوجوانی به آواز ايرانی روی آورد و اولين آلبومش به نام زرد سرخ ارغوانی در سال ١٣٨٤منتشر شد. تا كنون از محضر استادانی چون مظفر شفيعی، حميدرضا نوربخش، دكتر حسين عمومی، علی اصغر شاهزيدی و محمدرضا شجريان بهره برده است.

آلبوم "در آینه" به آهنگسازی حسین بهروزی‌نیا و خوانندگی اشکان کمانگری از سه‌شنبه ششم آبان به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

"مقدمه و آواز" با شعر مولوی، "ادامه مقدمه"، "در آینه" با شعر نظامی، "آواز حجاز و ارکستر" با مولوی، "چهار پاره (بی‌کلام)"، "آواز چهار پاره" با شعر محتشم کاشانی، "تک‌نوازی سنتور" و "ای دوست" با شعر نظامی اسامی آثار منتشرشده در این آلبوم هستند.

اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی درباره حضور حسین بهروزی‌نیا به‌عنوان آهنگساز در این آلبوم عنوان کرد: طبیعتاً وقتی در کنار یک استاد قدیم موسیقی و یک فرد باتجربه قرار می‌گیرید، آن‌ها بخشی از اندوخته‌ها و آموزه‌های اخلاقی و حرفه‌ای خودشان را به شما منتقل می‌کنند.

وی در رابطه با بازخورد آلبوم "در آینه" گفت: در این مدتی که از انتشار آلبوم گذشته است، خوشبختانه این اثر مورد قبول عزیزان مخاطب موسیقی اصیل ایرانی قرار گرفته است.

این خواننده موسیقی ایرانی اظهار داشت: ما در کنار آلبوم فعالیت‌های دیگری هم داشتیم. ازآنجایی‌که این آلبوم یک برنامه ابوعطا بود، تصمیم داشتیم کنسرت هم برگزار کنیم ولی محدودیت‌هایی به وجود آمد که نتوانستیم اجرای زنده داشته باشیم. ما همچنان منتظر فرصت مناسب هستیم تا بتوانیم این برنامه را اجرا کنیم.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

او در پایان به صدمات جبران‌ناپذیر کپی کردن اثر هنری تاکید کرد.

منبع خبر: هنر آنلاین

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده