خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر، هر سال بهمن‌ماه برگزار می‌شود که سال گذشته اختتامیه نهمین جشنواره مد و لباس فجر به دلیل شیوع کرونا کنسل شد و سال ۹۹ برگزیدگان آن معرفی شدند. پارسال جشنواره، در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی همراه با شعار سال رونق تولید ملی برگزار شد.

سیده مرضیه شفاپو، دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور درباره برگزاری جشنواره مد و لباس فجر گفت: امسال طبق معمول هر سال، جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در تدارک فعالیت و کارهای اولیه این جشنواره هستیم تا فراخوان را منتشر کنیم. حتی کمیته‌های جشنواره هم مشخص شده است اما منتظریم تا برخی از آئین‌نامه ها آماده شود تا فراخوان را منتشر کنیم. امیدوارم بتوانیم جشنواره را مثل هر سال برگزار کنیم. امسال هم با توجه به وجود کرونا در کشور و تعطیلی که از سوی دولت در کشور اعمال می‌شود، این جشنواره در حال انجام دادن تدارکات اولیه است تا بتواند امسال جشنواره مد و لباس فجر را برگزار کنند. هنوز نوع برگزاری آن مشخص نیست اما در آینده با توجه به دستورالعمل‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نحوه برگزاری و فراخوان این جشنواره اطلاع داده خواهد شد.

منبع خبر: هنر آنلاین



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده