بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت

چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت

در جهان بیش از 500 میلیون نفر به زبان عربی صحبت کرده یا عربی زبان دوم آنها محسوب می‌شود با توجه به این، انتشار اخبار و رویدادهای جشنواره ها به زبان عربی می‌تواند مخاطبان جهانی این رویداد های بین‌المللی ایران را افزایش دهد و این جشنواره ها گسترده تر شود.

چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، سومین نشست آنلاین «سینما حقیقت» به همت انجمن علمی سینمای دانشگاه هنر پنجشنبه 27 آذرماه با موضوع «مستند دانشجویی و چالش ها» و با حضور آریان عطارپور تهیه‌کننده و امین پاک‌پرور کارگردان فیلم «میر و مار» برگزار شد و همزمان با برپایی چهاردهمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، بخش عربی وب‌سایت این فستیوال مهم سینمای مستند ایران و خاورمیانه راه‌اندازی شد.

با توجه به اینکه بخش انگلیسی وب‌سایت سینماحقیقت که سال های قبل راه اندازی شده بود، مخاطبان بین‌المللی سینماحقیقت از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir و کلیک روی دو آیکون‌ English و العربیة، می‌توانند نسبت به بازبینی و خوانش مطالب جشنواره به دو زبان انگلیسی و عربی بپردازند.

بخش آغازین نشست با توضیحات آریان عطارپور و امین پاک‌پرور راجع به نحوۀ ساخت مستند «میر و مار» و چالش های پیش رویشان همراه بود.

سلسله نشست‌های «سینما حقیقت» به همت انجمن علمی سینما تا پایان جشنواره هر شب در ساعت 20:30 در اسکایپ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه این نشست‌ها به صفحه‌ اینستاگرام یا تلگرام انجمن به آدرس @Anjomancinema مراجعه نمایند.

شبکه مستند نیز ویژه برنامه‌ای را برای چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» در نظر گرفته که در روزهای برگزاری جشنواره هر روز ساعت ۱۹ به پوشش برنامه‌های این رویداد سینمایی می‌پردازد. اجرای این برنامه برعهده علی صوتی و تهیه‌کننده آن سعید رسولی است.


منبع خبر: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده