خرید از سراسر دنیا


» برنامه جدید سینما فرهنگ با اجرای جهانگیر الماسی

برنامه جدید سینما فرهنگ با اجرای جهانگیر الماسی


رایو فرهنگ قصد دارد برنامه‌ جدید سینما فرهنگ را با اجرای جهانگیر الماسی روی آنتن رادیو ببرد. این برنامه رادیویی که تهیه‌کنندگی آن را رضا غیور برعهده دارد، قرار است به نقد و تحلیل سینمای دفاع مقدس بپردازد. رضا غیوری تهیه‌کننده این برنامه از اجرای جهانگیر الماسی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در این برنامه سینمایی خبر داد.

بررسی سینمای جهان، ارائه اخبار حوزه سینما به مخاطبان، گزارش پشت صحنه از فیلم‌های سینمایی و آموزش بخش‌های مختلف سینما از جمله بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و…از بخش‌های مختلف این برنامه است که احتمالاً آموزش فیلمنامه‌نویسی برعهده انسیه شاه‌حسینی است. تهیه‌کننده این برنامه رادیویی تأکید کرد که هدف برنامه در رابطه با سینمای جنگ، سینمای دفاع‌مقدس و سینمای انقلاب است که محتوای آن نوع فیلم‌ها را بررسی خواهیم کرد. جدای از این اتفاقات به سراغ سینمای جهان هم خواهیم رفت. 

به همین بهانه سراغِ جهانگیر الماسی هم رفتیم و او در این باره گفت: امیدوارم بتوانیم گفت‌وگوهای خوب و سازنده‌ای برای سینمای ایران و فیلمسازان داشته باشیم که واقعاً عقب‌ماندهی در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی شاهدیم. سینما و تلویزیون و آثار نمایشی باید بتوانند فرهنگ نو و جدیدی را به جامعه القاء کنند و این اتفاق با سریال‌ها و فیلم‌های ما نمی‌افتد. فقط دستمزدها بالا می‌روند و فرهنگِ غلط اشرافی‌گری و تجمل را به بیننده و مخاطب انتقال می‌دهند.

منبع: تسنیم


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده