بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فهرست کتاب های جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

فهرست کتاب های جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

فهرست کتاب های جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

این فهرست با توجه به کتاب‎های منتشر شده حوزه کودک و نوجوان در پنج سال گذشته تهیه شده است و علاقه ‎‏مندان برای مطالعه فهرست کتابها می‏توانند به سایت http://bookpromotion.ir/ یا سایت معاونت امور فرهنگی به آدرس https://mof.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برنامه‌ ای ملی و بسیار کم هزینه برای ترویج کتاب‌خوانی در ایران است که برای نخستین بار در زمستان 1395 اجرا شد. هدف اصلی این طرح همه گیر کردن کتابخوانی و جلب مشارکت مردمی در کتابخوانی است. در طراحی این فعالیت به تجربه های موفق و ناموفق دستگاه‌های مختلف دولتی و عمومی توجه و تلاش شده است تا کاستی‌ها برطرف و محاسن آن تقویت شود.

 

تا کنون پس از برگزاری چهار دوره این برنامه ۲۱۹۴۸ باشگاه کتاب‌خوانی با ۳۳۵۰۰۰ عضو تشکیل شده است و پنجمین دوره آن در سال ١٣٩٩ در حال برگزاری است.

پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، کارگاه‌های آموزشی آن به صورت مجازی برگزار شد و باشگاه های کتابخوانی پس از برگزاری این کارگاه ها فعالیت های خود را از سر گرفته اند.

بر اساس فهرست، کتاب‌های مناسب (کتاب‌های برگزیده فرصت ها و نهادهای مختلف) در اختیار کتابفروشی‌ها قرار گرفته شده است و اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی می توانند کتاب‌ها را انتخاب و خریداری کنند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده