ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» غیر معمول ترین طرح های فرش جهان

غیر معمول ترین طرح های فرش جهان

غیر معمول ترین طرح های فرش جهان

طرح های غیر معمولی فرش از طراحان جهان

فرش ها معمولا بسیار زیبا و دارای نقش و نگارهای پیچیده ای هستند که می توانید ساعت ها به آن خیره شوید. در بسیاری از کشورها، فرش‌ها را به‌جای زمین روی دیوار می‌گذارند، زیرا بسیار شیک و جالب به حساب می‌آیند. اما در دنیای متمدن، سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل به تدریج در حال از بین رفتن است و فرش ها به عنوان فرش های تزئینی کف تلقی می شوند.

 فرش‌های غیرمعمول زیر پای شما می‌توانند اتاق را کاملاً تغییر دهند، آن را رنگی‌تر کنند، فضا را افزایش دهند و یا برعکس، آن را کوچک‌تر کنند. همه چیز به شکل، رنگ و طرح فرش به طور کلی بستگی دارد.

بیایید ببینیم که فرش ها چقدر می توانند عجیب باشند!

1. فرش چوبی حجاری شده سلوا آپاریسیو

درست شنیدی این یک فرش واقعی نیست. در عوض، طراح، سلوا آپاریسیو، کنده کاری های پیچیده ای را ایجاد کرده است که شبیه یک فرش واقعی است. من حتی نمی توانم میزان مهارت و فداکاری لازم برای زنده شدن این اثر هنری زیبا را تصور کنم.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

2. فرش های اکریلیک جیسون سیف

با تماشای کار جیسون سیف بر روی شاهکار بعدی خود، ممکن است فکر کنید: "چرا این مرد از قلم مو روی فرش استفاده می کند؟" معلوم می شود که او «فرش ها» را با اکرلیک و جوهر نقاشی می کند و با دقت طرح های پیچیده ایرانی را می کشد. نقاشی های شگفت انگیز او - اسلش - فرش ها را می توان برای تزئین هر فضای داخلی استفاده کرد!

3. فرش شگفت انگیز T ejo Remy

هر کسی اگر تلاش می کرد می توانست یک فرش سرگرم کننده مانند این بسازد. از این گذشته، از تکه های بازیافتی پتوهایی ساخته شده است که Tejo Remy آن را آماده کرده است. اگرچه در ابتدا عجیب به نظر می رسد، اما نمی توان عاشق این فرش شگفت انگیز نشد. مطمئنا مهمانان شما را با شکل غیرمعمول و ترکیب زیبای رنگ خود شگفت زده خواهد کرد.

4. فرش ایرانی اثر Katrin Sonnleitner

در اینجا یک فرش ایرانی منحصر به فرد است که از قطعات پازل ساخته شده از لاستیک بازیافتی ساخته شده است. و جالب ترین قسمت اینجاست: این فرش ماژولار است، به این معنی که می توانید قطعات آن را آنطور که می خواهید بچینید و هر بار ترکیب متفاوتی ایجاد کنید!

5. فرش با دمپایی توکار

وقتی مهمان دارید، حتماً باید دمپایی بپوشند تا پاهای کثیف خود را بپوشانند، درست است؟ پس اگر دمپایی هم رنگ فرش شما باشد و همچنین بخشی از آن باشد، عالی نیست؟ Lise El Sayed راه حلی برای این مشکل با ایجاد یک فرش غیرمعمول که شامل دمپایی هایی است که از همان مواد فرش ساخته شده است، پیدا کرد. اکنون همه مهمانان شما خوشحال و گرم خواهند بود.

6. فرش های دیواری الکساندرا کهایگلو

الکساندرا کهایگلو یک هنرمند با استعداد خیره کننده از بوینس آیرس است. او فرش‌های منحصربه‌فردی می‌سازد که همه می‌خواهند آن‌ها را به خانه ببرند و به دیوار آویزان کنند، به خصوص که برخی از آن‌ها به‌طور خاص برای این کار طراحی شده‌اند. این طراح جوان با استفاده از بقایای کارخانه خانواده، قالیچه های باغی می سازد که از کف شروع می شود و روی دیوار ادامه می یابد. او فرش های طبیعی را با ملیله ها ترکیب می کند و ترکیب خلاقانه ای عالی به دست می آورد.

7. فرش های خراب فایق احمد

این فرش های خارق العاده توسط هنرمند آذربایجانی فایق احمد ساخته شده است. آنها فرش های سنتی فوق العاده با اشکالات دیجیتالی هستند که معمولاً در دنیای رایانه یافت می شوند. برخی از فرش‌های او شبیه عکس‌های نیمه‌بار شده به نظر می‌رسند و برخی دیگر به نظر می‌رسد که توسط یک تازه کار فتوشاپ شده‌اند. با این حال، همه آنها کاملاً دیدنی هستند!


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده