بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چه گذشت ؟

در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چه گذشت ؟

در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چه گذشت ؟

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت :

در نخستین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم "سه کام حبس" به کارگردانی سامان سالور، "قصیده گاو سفید" به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و " عامه‌پسند" سهیل بیرقی و مستند"مهدی عراقی را بکش" ساخته عبدالرضا نعمتی و "دم اژدها" به کارگردانی سعید کشاورز در پردیس ملت، کاخ جشنواره به نمایش درآمدند.


دومین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های "شنای پروانه" به کارگردانی محمد کارت و "بی‌صدا حلزون" به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده یکشنبه 13 بهمن در دومین روز سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت به نمایش درآمدند.


در سومین روز سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر "روز صفر" به کارگردانی سعید ملکان، "ابر بارانش گرفته" به کارگردانی مجید برزگر و "آبادان یازده ۶۰" به کارگردانی مهرداد خوشبخت به نمایش در آمد.


در چهارمین روز سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر "درخت گردو" به کارگردانی محمدحسین مهدویان و بازی پیمان معادی و مهران مدیری با استقبال اهالی رسانه به نمایش درآمد.

نشست خبری فیلم "دوزیست" و "آن شب" در روز چهارم جشنواره فیلم فجر برگزار شد و حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی کشور از سینمای رسانه از جشنواره فیلم فجر بازید کرد.


در پنجمین روز سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر فیلم‌های "مغز استخوان"، "روز بلوا" و "خوب، بد، جلف 2: ارتش سری" به نمایش در آمدند ، که فیلم‌های " مغز استخوان" به کارگردانی حمیدرضا قربانی، "روز بلوا" به کارگردانی بهروز شعیبی و همچنین فیلم "خوب، بد، جلف، ارتش سری" به کارگردانی پیمان قاسم خانی در پردیس سینمایی ملت به روی پرده رفتند.


در ششمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نشست خبری فیلم "کشتارگاه" به کارگردانی عباس امینی روز پنجشنبه با حضور او، باران کوثری و امیر حسین فتحی بازیگران و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم برگزار شد.


در هفتمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های "لباس شخصی" به کارگردانی امیرعباس ربیعی، "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و "آتابای" به کارگردانی نیکی کریمی در پردیس سینمای ملت برای اهالی رسانه و منتقدان فیلم به نمایش درآمد.


در هشتمین روز جشنواره سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه ۱۹ بهمن از پردیس ملت بازدید کرد. همچنین در هشتمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های "تعارض" به کارگردانی محمدرضا لطفی، "پدران" به کارگردانی سالم صلواتی و "من می‌ترسم" به کارگردانی بهنام بهزادی برای اهالی رسانه و منتقدان فیلم به نمایش درآمدند.


در نهمین روز جشنواره فیلم فجر ، فیلم‌های "خون شد" به کارگردانی مسعود کیمیایی، "دشمنان" به کارگردانی علی درخشنده و "پوست" به کارگردانی برادران ارک برای اهالی رسانه و منتقدان فیلم به نمایش درآمدند.


در دهمین و آخرین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های "سینما شهر قصه" به کارگردانی کیوان علی محمدی، "خورشید" به کارگردانی مجید مجیدی و "پسرکشی" به کارگردانی محمد هادی کریمی برای اهالی رسانه و منتقدان فیلم به نمایش درآمدند


مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سه‌شنبه‌شب با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، تعدادی از سینماگران، اهالی رسانه و هنردوستان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده